GURE BEZEROENGAN DUGUN ERAGINA

Pertsonekiko erantzukizuna

Gure kudeaketa komertzial guztia azpimarratzen dugu, erosketan gogobetetzea lortzea eta gure bezeroei erosketa esperientziarik onena eskaintzea. Horretarako, Taldearen zutabe eta balioetan oinarritutako jarduera bat gauzatzen dugu, jarduera komertzial bizi batekin indartzen dena, gure bezeroentzat etekin ekonomiko, abantaila komertzial eta aurrezki handienak eskaintzera bideratuta.

GURE LEIALTZE PROGRAMAK

Aurrezteko neurriak, leialtze programen bidez

Aurrezteko neurri sorta bat jarri ohi dugu gure bezeroen eskura, gure bi bereizgarriek (Super Amara eta BM Supermerkatuak) martxan dituzten leialtze programen bidez eskura ditzaten. Programa horiek hogei urte baino gehiago daramate martxan, eta bezeroarengan jartzen dute arreta. Abantaila ugari eskaintzen dituzte, eta gure hedapen planari esker, komunitatean duten eragina hazten ari da urtez urte.

GURE LEIALTZEAREN ZIFRAK

Atxikitako bezeroak

ATXIKITAKO BEZEROAK

860.000

BM KONTUA DUTEN BEZEROAK

797.620

BEZERO LEIALARI EGINDAKO SALMENTA

%84

SUPER AMARA TXARTELA DUTEN BEZEROAK

63.193

GURE LEIALTZEAREN ZIFRAK

Abantailak eta aurrezkiak

ONURA EKONOMIKOAK FAMILIENTZAT, GUZTIRA

23.000.000€

AURREZKIAK ETA ABANTAILA ESPEZIFIKOAK ETA BIDERATUAK

Kontsumitzaile bakoitzaren beharretara modu segmentatuan bideratutako eskaintzak dituen programa

ADINEKOENTZAKO TELEFONO BIDEZKO ZERBITZUA

400 eskari hileko

Adinekoei erosteko aukera errazteko, telefono bidezko erosketa zerbitzu bat dugu. Horri esker, bezeroaren arretarako telefonoaren bidez, supermerkatura joateko edo online erosketak egiteko zailtasunak dituzten pertsona horiei laguntza eskaintzen diegu. Leialtze maila handia du, eta bereziki 65 urtetik gorako pertsonak dira telefono hori erosketak egiteko erabili ohi dutenak. Erosketa motari dagokionez, produktu freskoak pisu handia du. Online eskariekin egiten den bezala, bezeroaren gustura prestatzen dira produktu fresko horiek ere.

E-COMMERCE-REN SENDOTZEA

%16ko igoera izan da online eskarietan

Dagoeneko sendotuta dagoen zerbitzua da. Denda fisikoaren kalitate estandar berberak betetzen ditu, eta produktu freskoan jartzen du arreta. Garapen eta hazkunde ekonomikorako gure estrategian, funtsezko zerbitzua da.

Eskarietan %30 produktu freskoa izanik, tresna digitalak Uvescoren supermerkatu eredua indartzen du. E-commerceren garapenak online erosketak egiteko joera duen kontsumitzaile gero eta digitalago baten eskaerari erantzuten dio; garapen ekonomikoa bultzatzen du, teknologia sustatuz; eta, hirugarrenik, dendarako joan-etorriak murrizten ditu, eta horrek ibilgailu partikularra erabiltzeak ingurumenean sortzen dituen eraginak txikitzen ditu.

Taldearen ekosistema digitalaren funtsezko pieza da, eta, gaur egun, bezeroak erraz moldatzeko eta nabigatzeko aukera du, eskura dituen eta lotuta dauden ingurune digitalen bidez: online denda, aplikazio mugikorra eta webgunea.

LANGILEENTZAKO TRESNA BERRIAK

digitalizaziorako eta trazabilitaterako

Digitalizazio eta trazabilitate tresna berriak ere txertatu dira, eta, hala, langileak onurak izan ditu eskaerak prestatzean, banaketan, banaketak optimizatzean eta joan-etorriak murriztean, baina baita bezeroak berak ere, denbora errealean ikus baititzake eskaeren egoera eta entrega ordua.

Pertsonekiko erantzukizuna

Gure bezeroengan dugun eragina